رویدادها آرشیو خبر ها
ارتباط یوونتوس با مافیا ؟ شایعه ای که خیلی زود تکذیب شد

ارتباط یوونتوس با مافیا ؟ شایعه ای که خیلی زود تکذیب شد

باشگاه یوونتوس با انتشار یک بیانیه رسمی، هر گونه ملاقات آندره آ آنیلی با اعضای یک گروه جنایت کار و مافیایی در ایتالیا را تکذیب کرده است.

 

اخیرا شایعاتی منتشر شده که طبق آن، روسای باشگاه یوونتوس از جمله رییس آنها آندره آ آنیلی با سران یک گروه مافیایی با نام اندرانگتا دیدار کرده تا با فروش بلیط در بازار سیاه، برای بیانکونری درآمد زایی کند.

در همین راستا باشگاه یوونتوس به سرعت واکنش نشان داده و بیانیه ای با این مضمون منتشر کرده است:

 

باشگاه یوونتوس و رییس آن آندره آ آنیلی، در واکنش به مطالب اخیر منتشر شده اعلام می کند که حفاظت از عزت و احترام باشگاه را به تیم حقوقی خود واگذار کرده است. دادستان عمومی شهر تورین، اخیرا تحقیقات و بازجویی ها را از برخی خانواده ها که به گروه مافیایی اندرانگتا ارتباط داشته اند و برخی هم سعی داشته اند که به برخی فعالیت های باشگاه یوونتوس نفوذ کنند را مختومه اعلام کرده است.

 

در ادامه این بیانیه هچنین اشاره شده است که:

 

هیچ عضوی از مجموعه باشگاه یوونتوس در دادگاه قضایی مورد بازجویی قرار نگرفته است. علاوه بر اینکه با تمام احترامی که برای این تحقیقات قائل هستیم، باشگاه یوونتوس همیشه با بازپرس ها و هرگونه تحقیقات در این زمینه همکاری کامل داشته تا اسرار این تحقیقات را حفظ کند. با احترام به دادگاه قضایی، این باشگاه همواره آمادگی خود برای همکاری فعالانه در این زمینه را اعلام کرده است.

 

این شایعات بر اساس صحبت های رهبر سابق یک گروه افراطی با نام فابیو جرمانی به وجود آمده بود که ادعا کرده بود آنیلی را به روکو دومینلو که از جمله بازداشت شده های مرتبط با اندرانگتا بوده، معرفی کرده است. در هر صورت مدیر امنیت الساندرو دی آنجلو به محققان در این زمینه گفته که این ادعا «کاملا نا درست و بی اساس» می باشد و جرمانی مانند همیشه دروغ گفته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: